Skip to main content

Administratief medewerker

Ben jij de verbindende schakel voor ons?

Vanwege groei van ons klantenbestand en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden zijn wij per direct op zoek naar een Administratief Medewerker.

Smart Business Travel is een dynamisch zakelijk reisbureau met o.a. kantoren in Grootebroek (NH), Woerden (UT), Rotterdam (ZH) en Wijchen (GD). Je schakelt dagelijks met onze kantoren en klanten voor de dagelijkse verwerking van administratie.

Wat je doet als Administratief Medewerker:

·         Het inboeken van inkoopfacturen
·         Actief debiteurenbeheer
·         Veelvuldig telefonisch en emailcontact met een hele diverse klantengroep
·         Inboeken en verwerken van bankafschriften
·         Administratieve handelingen ter ondersteuning van de zakenreisafdeling

Wat verwachten wij van je:

·         Minimaal 1-2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
·         24-28 uur per week beschikbaar
·         MBO/HBO werk- en denkniveau
·         Klantgerichtheid en goede communicatieve vaardigheden
·         Goede kennis van Excel
·         Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
·         Zelfstandig, proactief én gevoel voor humor
·         Praktijkdiploma SPD is een pré

Hier kom je terecht

  • Een gezellige informele werksfeer en leuke collega’s
  • Eigen verantwoordelijkheden en ruimte voor nieuwe ideeën
  • Werktijden tijdens kantooruren, geen weekenden
  • Na inwerkperiode behoort thuiswerken tot de mogelijkheid

Ben je enthousiast n.a.v. deze vacature? Dan ontvangen wij graag een korte motivatie samen met jouw CV.

Mocht je nog vragen hebben of wil je reageren op bovenstaande vacature dan kun je contact opnemen met Mandy Kouwenhoven. M: +31 6 86 84 78 56 of @: hr@SmartBusinessTravel.nl